Thursday 24 July 2014

zelf de slingers...

stone gossard,
mijn nieuwe lief
{in mijn fantasie dan toch...}
in de nieuwe {dacht ik} Happinez stond een artikel over Liefde, en hoe belangrijk dat wel niet is...
een van de dingen die werd gevraagd was: hoe houdt jij een ander tegen om van je te mogen houden?
huh? doe ik dat dan?
pieker-de-pieker...

ja dus...
ik heb een gigantische angst om gedomineerd te worden, om de controle over mezelf kwijt te raken... terwijl degenen die ik in mijn hart toeliet dat wel steeds hebben gedaan - mij gedomineerd, gecontroleerd met hun oordelen, met hun goed- dan wel afkeuren... omdat ik kennelijk ook wel graag gedomineerd wordt... tot op zekere hoogte, en dan is het ineens te laat, want dan heb ik over mijn grenzen heen laten lopen, en wil ik de controle weer terug en krabbel ik in mijn schulp/wordt ik bijna agressief/voel ik me heel onmachtig en onplezierig.. ik wil het niet, maar ik weet niet beter... iets in mij vond dat ik niet beter verdiende...

en wat zijn in mijn Grote Fantasie Man {deze, en sinds kort deze...} de belangrijkste Dingen Die Hem Zo Prachtig Maken? een Liefdevolle, Totale Acceptatie van De Gehele Mij... Het Niet Willen Domineren Maar Het Juist Vieren Van Wie Ik Ben {en wie hij is, maar dat spreekt voor zich in mijn hoofd}... hij zal ook nooit over mijn grenzen gaan, respecteert ze, zoals ik die van hem respecteer...

heb je ze weer: grenzen...

en waar mag ik dat ook weer beginnen van mijn spirituele beter-weters?

oh ja, bij mezelf...

misschien is de dag voor mijn verjaardag wel een goede om te beginnen met mezelf helemaal te gek te gaan vinden, mijn grenzen te herkennen, en te weten wanneer ik ze moet bewaken... now is as good a day as any...

ondertussen droom ik wat van Stone en Ed en nog wat lui...
ontsnappen is ook best fijn vaak...


No comments: