Wednesday 30 July 2014

pluizebollen

lukt niet helemaal met die slingers vandaag.
al  een paar dagen niet, eigenlijk.
voel me al een dag of 5 zwaar klote. lethargisch en doodmoe.
op Facebopk had ik dit laten doorschijnen {nou ja, ik had een nogal trieste post geschreven met mijn wanhoop en verdriet ten opzichte van Mijn Situatie} en de reacties waren zo lief.

wat kan je eraan den, vroeg een van mijn Close Friends {ik heb de helft er ongeveer uitgeselecteerd, zodat ik nu een rijtje Dichte Vrienden heb en een met Kennissen, die niet alles hoeven lezen wat ik schrijf}?
nou, niet veel op t moment... behalve mijn houding ertegenover. wat voor mij al net zo ingrijpend is als verhuizen.

wat houdt dat dan in, mijn houding veranderen ten opzichte van datgene wat mij down doet voelen? maakt dat echt zveel verschil?

ja. echt.

maar vandaag dus even niet. vandaag mag ik lief zijn voor mezelf en doe ik nix.

No comments: